اتوبار کاشف بار

باربری و اتوبار کاشف بار بصورت شبانه روزی با سالها سابقه ی درخشان درخدمات بسته بندی خرده ریز و اقلام درشت.

اتوبار کاشف بار

باربری و اتوبار کاشف بار بصورت شبانه روزی با سالها سابقه ی درخشان درخدمات بسته بندی خرده ریز و اقلام درشت.

باربری و اتوبار کاشف بار بصورت شبانه روزی با سالها سابقه ی درخشان درخدمات بسته بندی خرده ریز و اقلام درشت. حمل و نقل باربری.جابجایی بار و اثاث کشی آماده ارائه خدمات ب همشهریان عزیز تهرانی میباشد.خدمت گزاران و پرسنل کاشف بار با بهره گیری از تجربیات خویش آماده اند تا آنچه را شما از یک جابجایی بی دغدغه انتظار دارید ب شما هدیه دهند شما هموطنان عزیز با تکیه به رزومه قابل اطمینان گروه اجرایی فعال در کاشف بار میتوانید ب تجربه ی باور نکردنی اسباب ای منظم و برنامه ریزی شده دست یابید تا ب عنوان خاطره ای شیرین در آینده از آن یاد کنید.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

به محض ورود به خانه جدید مشکلات شروع می شوند.

قبل از ورورد به منزل جدید تصمیم بگیرید که وسایل را در کجا قرار دهید تا در هنگام بارگیری دچار سردرگمی نشوید و به کارگران تخلیه بار بگویید وسایل را در کجا قرار دهند تا اسباب و اثاثیه بر روی هم تلمبار نشود.

قبل از اینکه تلفن را بردارید و با شرکت اتوبار تماس بگیرید سری به خانه جدید بزنید و از وضعیت موکت ها و سرامیک ها مطلع شوید .تا اگر نیازی بود سرامیک ها را تعویض کنید و اگر موکت ها نیازی به تعویض داشتند آنها را تعویض کنید.همچنین از وضعیت کمد دیواری ها مطلع شوید تا اگر نیاز بود به آنها قفسه اضافه کنید چون بعدا امکان اینکار وجود ندارد.

اتوبار کاشف بار 

  • ۹۷/۰۲/۲۶
  • kashefbar kashefbar

اتوبار کاشف بار

نظرات (۱)

دنبال میشی خوشال میشم دنبال کنی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی