اتوبار کاشف بار

باربری و اتوبار کاشف بار بصورت شبانه روزی با سالها سابقه ی درخشان درخدمات بسته بندی خرده ریز و اقلام درشت.

اتوبار کاشف بار

باربری و اتوبار کاشف بار بصورت شبانه روزی با سالها سابقه ی درخشان درخدمات بسته بندی خرده ریز و اقلام درشت.

باربری و اتوبار کاشف بار بصورت شبانه روزی با سالها سابقه ی درخشان درخدمات بسته بندی خرده ریز و اقلام درشت. حمل و نقل باربری.جابجایی بار و اثاث کشی آماده ارائه خدمات ب همشهریان عزیز تهرانی میباشد.خدمت گزاران و پرسنل کاشف بار با بهره گیری از تجربیات خویش آماده اند تا آنچه را شما از یک جابجایی بی دغدغه انتظار دارید ب شما هدیه دهند شما هموطنان عزیز با تکیه به رزومه قابل اطمینان گروه اجرایی فعال در کاشف بار میتوانید ب تجربه ی باور نکردنی اسباب ای منظم و برنامه ریزی شده دست یابید تا ب عنوان خاطره ای شیرین در آینده از آن یاد کنید.

طبقه بندی موضوعی

۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 کاشف بار دارای ویژگی هایی می باشد که به برخی از  آنها اشاره می کنیم :

-این اتوبار از ماشینهای سرپوشیده و مسقف استفاده می کند تا به اثاثیه و وسایل در هنگام باربری آسیبی نرسد . 

-تمامی لوازم و اثاثیه را بیمه می کند تا اگر خسارتی به اثاثیه در هنگام باربری وارد شد شرکت بیمه آن را پرداخت کند .

-تمامی اثاثیه را به صورت حرفه ایی بسته بندی می کند و از کارتنهای مقاوم و محکم برای اینکار استفاده می کند . 

-در تمام نقاط تهران آماده خدمت رسانی می باشد . 

- اتوبار کاشف بار در زمینه اسباب کشی خانه ها و شرکتها و سازمانها فعالیت دارد .

  • kashefbar kashefbar
  • ۰
  • ۰

شرکتها و ارگانها برای اسباب کشی و نقل مکان باید از چندین ماه قبل برنامه ریزی کنند .  کاشف بار با داشتن کادری مجرب و دوره دیده در زمینه انتقال بارها به شرکتها کمک می کنند. 

نکاتی که شرکتها برای اسباب کشی باید به آن توجه کنند :

-مدیران شرکت باید کارمندان خود را از برنامه اسباب کشی مطلع کنند و زمان دقیق اسباب کشی را به آنها اطلاع دهند. 

-باید از کارتنهای مقاوم و مناسب برای اینکار استفاده کرد که بتوان فایل ها و پرونده ها را در داخل کارتنها قرار داد . 

-حمل وسایلی مانند کامپیوتر و پرینتر در جابه جایی شرکتها بسیار مهم است و در هنگام حمل آنها باید کارگران شرکتهای باربری نهایت دقت را به خرج دهند تا آسیبی به آنها وارد نشود .

-باید بر روی کارتنها و جعبه ها لیبل مخصوصی بچسبانیم که بعدا بدانیم برای کدام قسمت از شرکت است . 

  • kashefbar kashefbar
  • ۰
  • ۰

در اول کار باید مطمئن شویم که داخل یخچال کاملا خالی است و هیچ مواد غذایی در داخل آن وجود ندارد . 

مرحله بعد باید مطمئن شویم که درب های یخچال بسته است . 

هیچ گاه نباید یخچال را به صورت خوابیده حمل کنیم چون ممکن است که روغن موجود در کمپرسور یخچال وارد لوله های خنک شونده گاز شودو حتما باید یخچال را به صورت ایستاده یا نیمه ایستاده حمل کنیم . 

هنگامی که یخچال را در ماشین حمل بار قرار دادیم باید کاملا جای یخچال را فیکس و ثابت  کنیم و اطراف آن را با مقوا و ضربه گیر بپوشانیم تا به آن آسیب وارد نشود . 

هنگامی که یخچال به مقصد رسید باید حتما آن را بررسی کنیم تا ببینیم سالم است . 

 کاشف بار با داشتن تجربه کافی در زمینه  حمل وسایل تمامی لوازم و اثاثیه منزل  شما را سالم به مقصد می رساند . 

  • kashefbar kashefbar
  • ۰
  • ۰

یک شرکت اتوبار  باید بیمه نامه داشته باشد . در برخی موارد با رعایت نکات ایمنی باز هم و سایل دچار آسیب می شوند در این شرایط به علت بیمه بودن کالاها از سوی شرکت خسارت پرداخت می شود .

بارنامه چیست؟بارنامه به سندی گفته می شود که برای کالای مشخص صادر می شود ودر آن محل و مقصد کالا مشخص می شود .در بارنامه حتما باید مشخصات و نشانی صاحب بار قید شود و نسخه بارنامه باید تا 5 سال بعد نگهداری شود .

انواع بارنامه رایج  در حمل و نقل :

-بارنامه دریایی(حمل با کشتی)

-بارنامه هوایی(حمل با هواپیما)

-بارنامه راه آهن(حمل با قطار)

-بارنامه برای حمل با کامیون

-بارنامه سراسری(حمل با کشتی و قطار و کامیون )

  • kashefbar kashefbar
  • ۰
  • ۰

1-اولین مرحله در تمیز کردن وسایل چوبی پاک کردن گرد و خاک از روی آنهاست . برای این کار شما می توانید از یک پارچه تمیز بدون پرز استفاده کنید .

2-در این مرحله باید ببینید که نوع چوب استفاده شده در وسایل و اثاثیه شما چیست که با توجه به نوع چوب از روش مناسب برای کردنش استفاده کنید.

3-برای وسایل چوبی که رنگ شده اند می توانید از جاروبرقی که بر روی سر آن برس نصب شده است استفاده کنید یا از یک دستمال خشک استفاده کنید.

4-برای پاک کردن اثر انگشت و لکه ها از روی چوب ها می توان از یک اسفنج که مرطوب شده است استفاده کرد.

5-اگر بر روی وسایل چوبی شما کاغذ چسبیده است هیچگاه از وسایل تیز و برنده برای کندن آنها استفاده نکنید زیرا باعث می شود وسایل چوبی آسب ببینند و برای کندن کاغذها چند قطره روغن بر روی کاغذ بریزید و سپس بعد چند دقیقه به وسیله دستمال پاک کنید.

اتوبار کاشف بار  با سابقه طولانی در امر اسباب کشی  و با داشتن افرادی با تجربه و کارآزموده به شما کمک می کند و خدماتی مناسب ارائه می دهد.

  • kashefbar kashefbar
  • ۰
  • ۰

بسیاری از افراد با نو کردن لوازم و اثاثیه منزلشان  به پیشواز خانه  جدید می روند .در این راستا لوازم چوبی از وسایلی است که گاها تعویض آنها سخت و دشوار  و همراه با هزینه های سنگین مالی  می باشد .اتوبار کاشف بار تجربیات خود در زمینه برق انداختن وسایل چوبی را در اختیار شما می گذارد .

وسایل چوبی بعد از مدتی کدر و تار می شوند و برای برق انداختن مجدد آنها باید از پارافین مایع استفاده کرد .به این صورت که مقداری از پارافین مایع را بر روی پنبه ریخته و بر روی وسایل چوبی می کشیم که در این صورت نتیجه کاملا رضایت بخش خواهد بود.


  • kashefbar kashefbar
  • ۰
  • ۰

اینکه برای جابجایی لوازم منزل و ورود به خانه جدید در کنار هیجان کمی اضطراب داشته باشید کاملا طبیعی است.بسته بندی باید کاملا محکم و مناسب باشد تا در زمان جابجایی لوازم سالم بمانند و از آسیب دیدن آنها جلوگیری شود.استفاده از انواع ضربه گیرها و انواع فوم ها به سلامت بار در طی جابه جایی کمک می کند.

واقعیت این است که جابه جایی و اسباب کشی چیزی نیست که غیر منتظره اتفاق بیفتد و غالبا چند هفته یا چند ماه برای این کار برنامه ریزی می شود و در طول این مدت می توان تمامی وسایل موردنیاز برای بسته بندی وسایل و اسباب کشی را تهیه کرد.

 کاشف بار در زمینه بسته بندی وسایل به صورت حرفه ایی عمل می کند که با در اختیار داشتن کارتنهای مقاوم و محکم و سلفونهای ضخیم اثاثیه منزل را داخل آنها پیچیده و از آسیب دیدگی آنها جلوگیری می کندو از این رو می توان با اطمینان خاطر به کاشف بار اطمینان کرد.

  • kashefbar kashefbar
  • ۰
  • ۰

حمل و نقل و باربری قدمت و تاریخچه طولانی دارد .مسئله حمل و نقل همواره دغدغه بشر بوده است.امروزه باربری تنها شامل انتقال بار و ترانزیت کالا  به شهرها و کشورهای دیگر نمی شود بلکه شرکتهای باربری برای انتقال و جابه جایی اثاثیه منزل نیز به وجود آمده اند.

تمامی افراد برای یکبار هم شده اسباب کشی را در طول عمر خود تجربه کرده اند ولی افراد کمی هستند که به اصول آن آشنا هستند.چنانچه در اسباب کشی اصول و قواعد رعایت نشود ممکن است مشکلاتی به وجود آید.

1- یکی از اساسی ترین موارد در اسباب کشی بسته بندی و جمع کردن وسایل است.در این زمینه باید از افراد متخصص و کسانی که دارای تجربه کافی در این زمینه هستند باید کمک بگیریم.در هنگام بسته بندی حتما از چسب های پهن استفاده کنید .در هنگام قرار دادن وسایل در جعبه حتما وسایل را طوری بچینید که به آنها فشار وارد شود.
2-نکته دیگری که باید رعایت شود سلامتی خود افراد است و در هنگام اسباب کشی باید نکات ایمنی را رعایت کنید.

3-تمامی کارها را در یک روز انجام ندهید و زمان خود را مدیریت کنید و دچار استرس نشوید.

برخی از افراد زمان و وقت کافی برای اسباب کشی ندارند به همین منظور به دنبال یک شرکت باربری مناسب می گردند تا کلیه امور خود را به آنها بسپارند .با این اوصاف شرکت اتوبار کاشف بار برای انجام امور اسباب کشی بهترین گزینه است.




  • kashefbar kashefbar
  • ۰
  • ۰
جعبه ها و کارتنهای اسباب کشی باید مقاوم باشد.با این حال اگر زمان اسباب کشی شما بسیار کوتاه است بهتر است که کارتن حمل بار برای بسته بندی وسایل را به طور مستقیم از شرکت باربری تهیه کنید.گزینه دیگری که می توانید انجام دهید این است که سبدها و جعبه های پلاستیکی را از فروشگاههای محلی قرض بگیرید.این جعبه ها به راحتی وسایل شما را بسته بندی می کنند. بدون اینکه ضایعاتی برجای بماندو در آخر می توانید این جعبه ها را به صاحبش باز گردانید.این کار کلا کم هزینه و مقرون به صرفه است.همچنین با اینکار شما می توانید به حفظ محیط زیست کمک کنید.به همین راحتی شما وسایل مورد نیاز برای بسته بندی را تهیه می کنید و اثاثیه را بسته بندی می کنید.

  • kashefbar kashefbar
  • ۰
  • ۰

بسته بندی لوازم باید محکم و مناسب باشد تا در زمان جابه جایی از سلامت ماندن لوازم اطمینان پیدا کنیم و از شکستن لوازم و اثاثیه جلوگیری شود .

استفاده از انواع ضربه گیرها و کارتن های چندلایه و سلفونها و وکیوم ها می تواند به سلامت بار در طی جابه جایی کمک کند.

 کاشف بار در زمینه بسته بندی لوازم به صورت حرفه ایی عمل می کند که با داشتن کارتنهای مقاوم و محکم و سلفونهای ضخیم اثاثیه منزل را داخل آنها پیچیده و از آسیب دیدن آنها جلوگیری می کند.از این رو می توانید با اطمینان خاطر کار بسته بندی لوازم و اثاثیه را به این شرکت بسپارید.


  • kashefbar kashefbar